måndag 6 december 2010

va är de här!

Hej, ni är dåliga på att kommentera & jag är dålig på att skriva här så vi ligger lika ;). Just nu lyssnar jag på musik & kollar facebook, borde sova men jag väntar på carro som ska komma med cigg ! anyway, det blir götet i morgon med op2b & optn ska bli trevligt, så klockan halv 9 blir det iväg med buss, först ska min klass ( op2b) till universeum, sen blir det backaplan, där det vart en brand med massa ungdomar, skitsamm ni vet nog vad ja menar, vi kommer få kolla där & prata med en guide samt en överlevare ! usch så hemskt det kommer bli, min lärare sa till oss att det var bäst att ta med sig nässdukar, det blir nog så, man kan aldrig vara säker nog (: !. jag har fixat mitt löshår idag, blev väll sådär (y' .. nej nu ska ja kolla klart på Pensionärsjävlar sedan blir det sängen ! pusshej

gammal bild , men de är snö på den ;D !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar