måndag 6 december 2010

♥ Dag 1 - presentation utav mig själv.

Jag heter Anna Amanda Caroline Wallin, 17 år & kommer från brålanda, ja ja vet det är sjukt. Just nu bor jag utanför mellerud med min mamma, alice, agnes & madeleine.

mina intressen varierar, men just nu är det att träna på gymmet & att vara med folket. jag gillar även att rida och det har jag alltid gjort om man säger det så :)

Den skolan ja går i är Omvårdnadsprogrammet!, jag trivs så himmla bra där och min klass är så jävla bra! trivs verkligen med dom. Jag har tänkt mig att bli en sjuksköterska eller Kriminalvårdare, love it! älskar att ta hand om folk som behöver det :)

Jag fyller år den 23 april, så det är 4 månader & 17 dar kvar! men det känns som att ja igentligen blir 15 haha men de är väll bra! lr ? ;)

men detta var allt jag kunde komma på nu iaf! ni får ha det bra så länge! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar