tisdag 21 december 2010

:)

hej på er!

Sitter nu hemma hos mormor & morfar ♥
väntar på att bussen skall närma sig brålanda :)

När jag är i mellerud blir det att gå hem till syster ♥ ladda mobilen & höra med marie om hon har lusta att träna lite, har ett himla sug på det! men det är ju bara bra (y' .

I kväll ska jag sova i mellerud, jag har egentligen min sista skoldag i morgon, men jag känner att jag skippar den p.ga. att vi bara ska "mingla" ( vem gör det egentligen) och sen kolla på när estet gör någonting, så himmla onödigt att gå upp tidigt som satan för, så ja har redan påbörjat mitt lov (a)♥. Efter det blir det väll att träffa Evelina & Bellis som jag skrev förrut :), och sen får jag se vad mer kvällen har att erbjuda :D

Jag känner att detta lovet är så välbehövligt! kan ju skriva lite smått om vad som kommer hända :D

♥ Träffa pappa, senast jag träffade han var på sommarlovet, men då hade vi dock inte träffts på ca 15 år.. ♥

♥ SLAPPA! åh ja ska riktigt skämma bort mig själv :D

♥ Shoppa :) ett måste !

♥ Fira jul för första gången i huset , myys ♥

♥ Festa! nyår tagg tagg tagg :D ♥

Man kan ju säga att det är detta jag har kvar detta året att göra, tycker det har gått för snabbt :(.. jaja nu ska ja inte skriva mera :D vi hörs sen ikv P&K ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar