tisdag 21 december 2010

god morgon :D

Nu är ja på spåret igen!

Jag har inte haft tillgång till dator & jag hatar det! haha men ni har inte missat alls mycket för min helg har inte precis varit rolig :(

Fredag - Myste med carro. Film & godis :D
Lördag - Festen, katastrof -.- blev bråk så polisen & ambulans fick komma, men vi ska inte gå in mera på det :)
Söndag - Tog igen mig & bara slappa :)

I går var jag alldeles för trött för att gå till skolan så ja stannade hemma & sov :), tog även en sväng på gymmet (y'

Idag kom jag försent, missade hela svenskan, pga att man måste vänta så jädrans länge på bussarna nu för tiden!

Men sen blir det Folkhälsokunskap & sen Sjukvård :) härlig dag ändå :)

Sen när jag kommer hem ska ja träffa Evelina & Bellis från hultsfred! gud så mycket jag saknat dom!

Vi hörs sen P&K ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar