fredag 17 december 2010

helg

Nu har jag slutat skolan & så fort jag kommer hem ska ja bara njuta utav ledigheten!

Såhär kommer min helg att se ut:

Fredag (idag) - Vara med carro förhoppningsvis & bara mysa! :D + göra läxa :)
Lördag - 18 års fest för jennie ! så det blir att dricka vin :D
Söndag - ligga i sängen hela dagen & kolla film :D + ja slänger in lite läxa här med!

En awesome helg kommer jag att ha förhoppningsvis! sen på måndag kommer jag till skolan utvilad & glad & inte ligger efter i något ! tycker jag låter ganska bra (y'

Jag hatar att vänta på bussen! haha men det är tur att skolan har datorer, för tiden går ju ändå snabbt när man kollar facebook ;) bara en kvart kvar tills jag ska gå :)
Jag måste änna leta upp mitt busskort också haha, jag har ljugit & sagt att jag beställt ett nytt (a) därför får jag åka med varje ggn ;) men om ja hittar det eller inte är en annan sak, Vi hörs sen ! P&K (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar