måndag 13 december 2010

ojoj..

Hej , nu är ja på spåret igen!, har inte haft dator på länge så därför ja inte kunnat skrivit ngt.. Jag kör min helg med punkter tänkte jag (:

Fredag - Drack lite med några kompisar ! det var hur kul som helst (y'

Lördag - Drack idag igen, fast denna gången var det ännu roligare! (y' Tränade även med marie, duktiga är vi ;)

Söndag - Chill dag! tränade & var med madde & carro var hemma hos rebecka, kollade på film & käka gotte saker ;)!

Idag var ja inte i skolan, dåligt samvete har jag ! men ja fick inte åka med bussen (tappat bort busskortet!!) blir galen ibland!.. Var och tränade förut men hann bara träna 20 minuter så blir att gå sen och träna igen! skööööönt (y'.. Men ni får ha det bra så länge! :D



Jag för ett tag sen ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar