tisdag 7 december 2010

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Jag gillar inte att prata/skriva om det, men jag får väll ofra mig :)

Det var inte längesen jag fick min första kärlek, men ändå känns det lite som igår, jag skriver inte vem det är, men mina närmaste vet det. Jag träffade han igenom en kompis, och allt gick bra men ja var lite "osmart" om ja ska säga så, så då sket sig allt. jag kommer ihåg att ja va så jävla lessen men försökte att inte tänka på han, men det gick ju inte så jätte bra, men sen gick ja vidare :).. Vi pratade inte på jätte länge, men nu börjar det lossna lite, & vi har pratat ett antal gånger, det känns bra :) (y'

jag vet inte vad mycket mera jag kan skriva, tråkigt inlägg i know men ja måste ju följa dagarna :)! puss


han är min kärlek just nu ! ;*♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar