torsdag 23 december 2010

God jul! nästan iaf :)

Hej på er, varit lite dålig med att skriva men ja orkade inte igår ^^, hehe

Idag sov jag alldeles för långt! till 20 i 4. så ja undrar när jag kommer sova i natt (a) men jag ska iaf vara vaken till klockan 00:00, då är det juuul! jippi

jag har inte köpt en enda julklapp, är de taskigt? det var nån som sa att jag var taskig, men jag behöver ju ha mina pengar själv haha :)

Idag så har jag städat hela huset, damsugit & skurat golv.. När mamma kom hem så satte vi upp julgranen & la under julklapparna ! då har man riktigt chansen att klämma lite på dom :)

Jag har kommit på att denna månaden har gått alldeles för snabbt! ja har inte hunnit ett piss, jag har tillochmed missat massa avsnitt av julkalendern :(..
haha jag vet ja kollar på julkalendrarna men jag gillart :D

Nu ska ja gå upp och damsuga mitt rum, möblera igår, det tog jätte lång tid, så jag hann inte damsuga klart :(..

Jag skriver i morgon, och gör jag inte det så GOD JUL PÅ ER! för det ska jag ha puss & kram (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar