onsdag 8 december 2010

♥ Dag 3 – Mina syskon.

Jag har 5 syskon, och dom är det bästa som finns =)

Alice är den minsta hon är 6 år gammal :) hon är dock bara min halv syster, alice är jobbig ibland men det kan man leva med för hon är så söt =D har ingen bild här i skolan men ja lägger in det sen :)

Agnes är 12 år :), och är min halv syster hon också, och ibland är hon så jävla irriterande, men det går over :)

Madeleine är 15 & hon är min bästavänn♥, jag vet hon är min syster men vi kan prata om allt. Vi bråkar väldigt mycket men det löser sig alltid :) Madde är min hel syster :)

Rebecka Reineling 16 är också min bästavänn♥ vi bråkar nästan hela tiden men om små saker som inte betyder något. Hon är också min halvsyster :)

Rebecka Wallin 21, är världens bästa syster♥! har alltid roligt med henne :) & hon är min helsyster :)

Detta var mina syskon, haha krångligt med alla Hel/halv syskon (: lägger in bilder på dem sen ;D ha det bra så länge hejdå♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar