onsdag 19 januari 2011

mätt & go ! ;D

Yess, åt lunch för en stund sen.. Potatis & falukorv md. Löksås - mums!
men potatisarna i skolan är enorma! haha en räcker jätte långt ^^

Jaja, nu sitter jag och grejar med rehabilliteringen, ska göra 2! självuppskatnings uppgifter, huh vad jobbigt men ja får kämpa mig igenom ! :) skall även försöka hinna göra klart svenskaupg.

Sen har ja PSYKOLOGI , yaay alltid lika kul :) marika är bäst :)
men känner hur det börjar värka i mitt huvud, och det är mindre kul :(

Börjat läsa på boken nu!, och jag tror ja kommer älska den, för början var tillochmed bra, och dom brukar vara segast & tråkigast, så nu längtar jag tills jag ska åka buss & få läsa mera! :)



Känner att jag börjar bli lite av en boknörd, men de e la bra .. Lr ? xD

Nej nu får ja lägga ner allt , tom facebook , och då är det illa! vi hörs sen P&K'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar