måndag 10 januari 2011

16:05

Nyss kommit till min kusin :) , alltid trevligt att träffa henne :)!





Efter skolan, gick jag och beställde nytt busskort! fick ett tillfälligt så länge, vilken tur man har ibland, i morse fick ja slösa 40 kronor på att åka buss. Men bättre det än att inte få åka med alls :). Efter det så åkte jag & lisa till överby :) köpte födelsedagspresent till Lotte :) hoppas hon gillar den, jag tyckte det var en rolig present iaf :) , sen gick vi till gina, och som vanligt ville ja ha allt i butiken, men är man pank så är man (a) Vi var även på ica & köpte sprite och godis haha :) , Elgiganten & EM. Pinsamt värre på elgiganten då vi kollade på mobiler och jag hittar en fin, ska ta ner den & kolla och LARMET går, blev ju jätte röd haha, men sen kom en och stängde av de :), men eftersom ja inte fick kolla klart bad jag lisa att ta ner den, allt gick jätte bra till larmet gick igen, haha det var sjukt roligt iaf! :D vi testade sängar & soffor på EM, efter många provningar hittade vi tillslut den skönaste sängen, synd att den kostade 19000 haha;)!

Nu ska ja vara social med lovisa, vi hörs sen / PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar