tisdag 4 januari 2011

god kväll!

hej på er, varit sämst på att lägga in ett inlägg det senaste. men ni har nog inte saknat mig ;)

Hoppas alla har haft en jätte bra början på 2011!? för mig har den varit helt ok!
inte hänt värst mycket men det är skönt det. har ni några nyårslöften? endel säger att dom är till för att brytas, men det är klart att man ska försöka!, ja ska försöka hålla mig rökfri i ett helt år har hållt mig i 2 dagar än så länge, det är inte mycket men det är en bra början iaf.

Kommer lägga ut bilder från nyår, men måste be carro att skicka dom först, för jag tog aldrig några bilder för min kamera är så dålig :), men det blev många bra bilder från carros :)

Mitt nyår blev inte så lyckat, men det tog jag & ngra andra igen för 2 dagar sen :)

Idag har jag legat i sängen hela dan!, inte orkat gått upp för det inte funnits ngt att göra, då kan man lika gärna ligga kvar och vila ut ! Ska nog dra till carolina efter maten så hela dagen inte varit bortslösad haha :), så blir en promenad bort till henne, blir att sova där tror jag ! =).

Men nu ska jag inte tjata mera, vi hörs senare eller i morgon! P&K så länge! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar