tisdag 18 januari 2011

idag så känns det som att de kommer bli segt!

Jag är så jävla trött!, känndes inte alls bra att sätta sig på bussen idag :(.

Anyway - Jag hämta min bok nu på morgonen "tisdagarna med morrie" bibliotikarien säger att den verkligen var bra, så jag hoppas på det bästa :D. blir att börja läsa på bussen till mellerud sen. Det är så skönt att det går snabbt att åka buss när man läser :).

I mellerud blir det gymmet, idag igen. Jag har lite träningsvärk idag så jag får stretcha ut ordentligt sen :)!
Igår fick vi Zumba på DvD ! det vart jätte kul att göra hemma & bättre för då kan man ju ta paus ibland ^^, så det blir att köra det ikv igen (y'

Just nu har jag estetisk verksamhet -.- . ska strax spela upp en pjäs/drama jag är inte direkt taggad till det för ja e så trött , men det får bli som det blir =)!

Efter det blir det engelska ! , detska däremot bli kul :) vi ska få ge klassen quisen som jag skrev om förra veckan :)

Nej nu ska ja kolla hur det går för min grupp ^^! vi hörs efter lunchen P&K sålänge ♥



Haha, detta är en gammal bild, men ja tkr den e så söt ^^!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar