tisdag 18 januari 2011

kort dag

Hej

Idag försov jag mig, jag missade svenskan men vad gör det ;) jag hade tur idag kan man säga ^^!

Jag fick vänta på att mamma skulle åka till mellerud så jag kunde ta bussen därifrån, och kom till skolan vid halv 11 :) då blev det att öva på provet direkt, blev inget övande igår för att jag kollade på film med maddis becka & fredrik. Kom hem klockan 1 ungefär, kunde inte hålla ögonen öppna ens 5 minuter efter jag lagt mig så jag somnade direkt :)!

Nu har jag nyss haft prov, jag får hoppas på det bästa! *håller tummarna* annars om det går dåligt får jag ju alltid göra kompliteringsfrågor :D!

Nu ska ja dra mig till 3:an, för att hämta mitt busskort som jag beställt ett nytt för jag är så himla osmart & tappar bort mitt ^^

Vi hörs senare ha det bra så länge P&K ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar