onsdag 5 januari 2011

!

Hej på er, det är allt konstigt vad det ska vara svårt att skriva här men ja försöker hålla upp tempot!

Idag sov jag till 4, det är inte första gången denna veckan jag gör det, men vad ska man göra när det är tråkigt? då kan man ju likagärna sova ;D

Snart blir det att åka till mellerud & träna!, är så himla sugen på det. Så det blir väll 40 minuters träning med marie :)

Sen efter det får jag se vad som händer, jag vet inte ens vart jag ska gå efter det men ska försöka få med mig maddis så ja slipper vara ensamn sen (A).

Idag är det 3:dje dagen som rökfri också! , jag är duktig tycker jag & jag hoppas det funkar resten av tiden också ;)

Nej nu ska jag hjälpa till lite tills maten är klar, Potatisgratäng md köttfärs i, men ja ska bara äta köttfärs & grönsaker ! haha :)

Vi hörs sen P&K så länge ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar