måndag 17 januari 2011

Måndag!

sitter i datasalen i skolan. Jag har slutat för dagen men är kvar ändå för att om jag åker till mellerud nu, kommer jag antagligen inte ha någonting att göra :) då är det bäst att stanna här.

Har haft en lektion idag bara :)! svenska och det var ju som vanligt.

I mellerud så blir det gymmet! ska försöka träna varje dag i veckan, lr iaf 3 dagar, då e jag nöjd! bara så svårt att ta mig hem om mamma inte jobbar :(

När jag kommer hem så ska jag plugga till Sjukvårdsprovet :) jag måste klara det ! satsar ju på VG ;p!

Nej nu ska ja kika lite på kläder & skor , hittat en jätte rolig sida med jätte söta kläder! slänger in lite fina saker jag vill ha senare! Vi hörs P&K



Gammal bild på mig och jasmine från kanalyran 08(?)! jag gillar den faktiskt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar