fredag 7 januari 2011

i'll never love again!

Sitter & väntar på att sötnosen carro ska komma hem :)♥, då blir det nog thn men ja fattade inte riktigt men det blir nog bra ändå (y)

Idag blev det mellerud tidigt som satan, lr ja kl 9 :) då blev det att dra direkt upp till min systers pojkvänns lgh & sova, så skönt att få somna om! mamma ringde och väkte mig och maddis, så då blev det börsen & äta med mamma♥ jag & maddis delade på en pizza :) ( Jag skäms) haha skulle ju träna men de blev ingenting med det (a)

Efter maten gick jag till fredrik för att hälsa på han & becka en stund men det blev ända tills halv 7, då mamma slutade och nu sitter jag här hemma.

I morgon blir det vänersborg på 18-års kalas! , riktigt trevligt! så det blir att dricka lite :) är maskerad så jag ska ha kavaj skjorta & svarta byxor ;) haha. dålig fantasi ibland :)..

Nu ska jag ut & ta en cigg men vi hörs i morgon ! P&K ;*



tog lite bilder idag ;), såhär ser ja ut idag :)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar