söndag 6 februari 2011

jag skrattar idag.

hej!

Känner mig fruktansvärt dålig på att blogga! jag måste helt enkelt bli bättre på det från och med nu!

Min helg har varit kass enligt mig.. Allting blev helt msslyckat och jag tycker hela helgen vart förstörd. Så nästa helg blir det att vara hemma, orkar inte flänga runt längre när det är så jävla torrt & tråkiga personer, då sparar jag både pengar och energi, det känns bra :)

Tog inte en enda bild, har världens sämsta kamera, och är det dålig kvaliteé så är det nästan ingen idé.

I morgon är det ytterliggare en skolvecka, ska ta tag i lite saker så det blir nog bra, längtar riktigt mycket tills vi ska ha APU , hellre jobb än skola känner jag nu. men men snart hopppas jag på att få jobb! :)

Snart ska jag se på Wallander, blir mysa med familjen, sen tänkte jag köra zumba 20 minuter, träna bort liiiite av helgens godheter! ;) haaha






Slänger in en bild på hur jag såg ut idag också, ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon morgon Puss & kram ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar