onsdag 9 februari 2011

i brist på annat..

Jag kan verkligen inte sova! jag blir galen, det enda som kan funka just nu är att dra på en tråkig film, Men då blir den väll helt plötsligt jätte bra *pust*
det är ju så himla typiskt..

I morgon blir det att gå upp vid halv 7 (!!!!!!!) hoppas att jag kommer upp, det gjorde jag inte idag precis haha, tur att mamma lät mig sova.




såhär såg det ut nu när jag kollade :') *blink blink* Det blir dagens "tummen upp"
Ni läser min blogg för den är intressant eller bara för ni tycker den är så jävla tråkig, vem vet.. Jag bli glad iaf haha..

Nej nu får jag väll dra på den dära super tråkiga filmen som kommer bli jätte bra, & försöka sova.. Blir en lång dag för mig med plugg känns som jag hamnat efter rejällt nu.. hmm aja Puss & kram



:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar