söndag 13 februari 2011

i'm back

Har inte kunnat sitta vid datorn på hela helgen, hehe men jag ska allt berätta vad jag gjort :)

Fredag - Blev att vara i brålanda ett tag tills jag blev uppplockad där, då åkte vi till min syster och hennes pojkvänn, dom drack lite men inte jag ! :) det blev att vi kollade på film och minst 5 avsnitt av solsidan, my new favourite ! kom hem vid 3, kollade på film och myste ;D

Lördag - Låg i sängen hela dagen, super trött var jag ! men jag hade inget emot det ^^. vid halv 5 bvörjade jag göra mig i ordning för att åka till Billy (min systers pojkvänn) Han hade 25 års kalas, mycket trevligt. Dom serverade tacos buffeé & glass efteråt. Sen blev det att dricka lite vin för att sen gå till deras gammla lägenhet vid 10 halv 11. FUN? neej. och inte fanns det någon som kunde köra heller. så kan det va.

Söndag (idag då) - vaknade klockan 6! första gången så typiskt men jag lyckades att somna om, så jag vaknade vid halv 12 :) låg & spelade spel på mobilen och lyssnade på musik till mamma slutade jobba :). När ja kom hem så städade jag mitt rum, gick & la mig att kolla på tv. Nu sitter jag här & bloggar kul kul ! =)

Idag blir det nog Bio , min kära mamma ska bjuda oss på änglagård - tredje gången gillt! blir som en alla ♥ dag present ;D




Uppdaterar mera sen, ni får ha dey bra sålänge vi hörs sen P&K ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar