torsdag 10 februari 2011

Great news!

Jag fick godkännt på matteprovet - ekvationer! är super nöjd, trodde aldrig det skulle gå bra men det gjorde det! yaaaaay ;D





När jag & lisa kom in i datasalen nu så har brittmarie fixat här inne, det finns bord och stolar, lugn musik, knäckebröd och lite godis som man får ta. Riktigt mysigt faktisk. Känns inte som att man sitter i skolan :) kul när skolan gör sånt, tror nog att alla uppskattar det ! =).

Nu blir det snart gympa, skönt! undra vad det blir idag, hoppas på något roligt iaf !=)

Det är två lärare idag som har sagt att jag är fin idag hihi, jag har "klätt upp mig" men jag tog bara på mig det jag kände för. Tycker själv att jag ser vanlig ut. menmen så kan det va :)!

Annars har det inte hänt mycket mera just nu, Blir att åka hem idag. Tänkte plugga & så, men jag kan ändra mig ganska snabbt när det gäller att plugga haha.

Ha det bra sålänge! P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar