måndag 14 februari 2011

Great day!

Efter skolan blev det mellerud =)!

Hälsade på carro i hennes skola, dem hade musik sista lektionen så dom kollade på macken, det gillade jag iaf ;)!

Sen blev det att dra vidare till min syster och min syster dotter =), alltid lika mysigt. Sen när evelina (Systerdotter) åkte med sin pappa, stack jag & rebecka och bada och basta. Riktigt sköönt var det =)

Innan jag åkte hem åt vi kvällsmat & bara myste =)!♥


Nu ligger jag och kollar på tv & facebook. I morgon så har jag studiebesök hela dagen.. Först till krematoriet (!!!!) sen till blixthälsan, spa sak typ ska bli skönt och intressant :D

Tänkte ta bilder i morgon, känner att det är lite dåligt av de i denna blogg ;)


Nu ska jag kolla på tv jätt bra program idag på 6:an ju! uppdaterar jag inte sen så sover jag nog men ja hoppas alla har haft en superbra dag! vi hörs i morgon eller sen P&K // carro♥

Slänger in nya bilder nu på hur mina kläder såg ut idag, & ävn hur jag ser ut nu, tänk på att jag har badat så jag har inget smink haha, men vad ska jag säga jag bjuder på mig själv :D




Slappis kläder, brydde mig int så mkt idag ^^



haha sleten ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar