söndag 14 november 2010

hejsan hoppsan

hej på er.
eftersom jag har varit i värnamo hela helgen och fått åka jätte mke tåg så tänkte jag på att jag kanske kunde göra en blogg för att se om det var kul & ett bra tidsfördriv. Så nu tänkte ja berätta lite om min helg! I fredags slutade ja 1h tidigare för att hinna med tåget, och när ja väl kom fram till värnamo efter ca 4-5 h så stog dess & carina och väntade på mig (:, vi åkte hem till dom och när vi kom dit så gick vi till dess rum åå bara pratade, så kul att få träffa henne igen!. senare på kvällen spelade vi yatsy och umgådes. jag förlorade ju självklart men det var kul ändå ;). sedan gjorde vi inte så mycket mera. På lördagen så gick vi upp vid 1 tiden, åt en smörgås och sedan gick vi ut och red. var riktigt härligt, men vädret var piss. regn & vind så de blev en kort runda. när vi komm tbx så gjorde vi inte mycket mera än att mocka och även denna dag spela yatsy, vi spelade också en rolig frågesport. och även då förlorade jag! jag och spel går inte ihop ;). annars var det en riktigt trevlig dag med mycket skratt!. Idag då så gick vi upp vid 10! ush haha, vi gick även idag ut och red, längre runda idag för de var mke finare väder idag. saknade dock solen!. vi han inte mera idag innan vi skulle skjutsa mig till tåget. så nu sitter ja här och väntar på & komma till gbg, så jag kan komma hem ngn gång!då ska ja hem till min syster & ta mig ett vaaarmt bad! men ni får ha det bra så länge vi hörs! <3


bilden tagen när jag var på väg till värnamo, lagom sleten ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar